გაკვეთილის თემა
|
კაპიტანი პესკოვ
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მიხეილ ვიშნიაკოვი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
12 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ტექსტის გაცნობა
|
სწავლების საფეხური,კლასი.
|
საშუალო,12კლასი.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მიზნები და შედეგები.
|
მოსწავლეები იგებენ ზოგად შინაარსს და ეცნობიან ახალ სიტყვებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და
გამოყენება,ინფორმაციის მოძიების და კვლევის პროცესში.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.განსაზღვრელი,განმავითარებელი,მსჯელობა.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
A ფაზა/გამოწვევა
აქტივობა 1, დრო-3წთ. ფილმის
„გენერალი პესჩანიხ კარიეროვ“ ნაწყვეტის ჩვენბა და დისკუსია.
აქტივობა 2, დრო -
3 წთ.
მასწავლებელი მოსწავლეებს
საპრეზენტაციო პროგრამა Power Point-ში აჩვენებს წინასწარ მომზადებულ სლაიდებს და ესაუბრება
„კაპიტანი პესკოვის“ შესახებ.
B ფაზა/შინაარსის რეალიზება
აქტივობა 1.დრო-10-15წთ.
მოსწავლეები ტექსტზე დაყრდნობით
შეასრულებენ სხვადასხვა სახის სამუშაოებს:
შეადგენენ წინადადებებს ახალი სიტყვების დახმარებით, ჩასვამენ გამოტოვილი
ტექსტში სიტყვებს, ტექსტის წაკითხვისას მოსწავლემ შეძლოს საკუთარი აღქმის გაკონტროლებას,
შემუშავებული საკუთარი სქემების მიხედვით.
აქტივობა 2, დრო .3წ.
ტექსტიდან მოსწავლეები ამოკრიფავენ უცხო სიტყვებს, ლექსიკონის დახმარებით
გააკეთებენ შესაბამის თარგმნას.
აქტივობა 3, დრო-5წთ
მასწავლებელი შესწავლილი
ტექსტიდან
გრამატიკული ცხრილის საშუალებით ახდენს ამოღებული
წინადადების გარჩევას.
აქტივობა 4. დრო 5წთ.
- მასწავლებელი მოსწავლეებს
სლაიდების საშუალებით აჩვენებს 5 სხვადასვა სურათს, მოსწავლეებმა უნდა ამოიცნონ მათთვის
ცნობილი ერთი სურათი და აღწერო.
C ფაზა/ შეჯამება
აქტივობა 5. დრო- 5წთ
მასწავლებელი კითვა-პასუხის
მეთოდით შეაჯამებს მასალას და აძლევს საშინაო დავალებას.
აქტივობა 6 შეფასება.დრო-1წთ.მასწავლებელი
მოსწავლეების მონაწილეობით აფასებს მოსწავლეებს.
|
пятница, 19 июля 2013 г.
გაკვეთილის გეგმა-კაპიტანი პესკოვ
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий